torsdag den 16. december 2010

Give Away

Nu er det ved at være rigtig længe siden jeg sidst har lagt noget ind på denne blog. Grunden er ikke at der ikke er sket noget, men at jeg ikke har haft tid til denne blog.

Jeg har nemlig været optaget af at få andre ting i gang bl.a min lille forretning med super lækre Aloe Vera produkter, og det er her Give Away´en kommer ind i billeder.

I anledning af den tilstundende højtid og da jeg gerne vil ha nogle link til min nye hjemmeside: www.aloeforever-shop.dk, så trækker jeg den 23. december lod i blandt dem, som lægger lodder i "kurven" på min nye hjemmeside.

Præmien er :

Aloe Propolis Creme.
En super vandfri creme, som lige passer til årstiden med frost og kulde.
Cremen indeholder Aloe Vera, Kamille og Propolis fra bier.
Cremen er god til tør hud, røde numser og uren hud.



Reglerne er:
1 lod for en kommentar på min hjemmeside
2 lodder for et link på egen side

Skriv hvor mange lodder du har lagt i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar